ape je yang aku rase..

all McDonald have a farm..eieio..hahahahhahahahahhahha

Sunday, January 16, 2011

sabar jela

salam...penat kekadang nk pk kan setiap masalh y timbul..n sometime nk kene besabar...atpi tu la lumrah alam kan...aku ngn kwn2 dah 3 hari CUBE utk menyiapkan esaiment y dberi oleh lecturer..mane x makan masa,die soh tulis 5000 patah perkataan..dalam BI ok..!!..dah masuk 3 hari ni jgk la aku pening x tahu nape...tapi juz bole senyum je...kadang2 bile bosan mangadap esaiment tu..aku kua merayau kacau kawan2 an...hilang jugak la stress aku sekejap..duduk lepak2 bilik dorg,paw mknan,tgk dorg men bola,borak2 bodo...sume tu biasa n aku suke sbb aku ngn lappy aku x lame...cepat bosan...paling lame aku on9 pon sejam...tu pon dah kire lame dah bagi aku...aku bukak ape yang patot je kat lappy aku ni...aku kadang2 cepat bosan...ta a u nape...tapi bile si die msg aku jd hepi kan...biasa la tu...tapi bile bosan je aku teringat kat esaiment aku...tu yang wat aku benci kat esaiment aku...hope siap cepat esaiment yang kamu nanti2 kan sgt tu ye en tarik...

p/s : sabar jela ngn esaiment..sbb aku student kan...ikot jela telunjuk guru...tunjuk ajar ku sifu...

No comments:

Post a Comment