ape je yang aku rase..

all McDonald have a farm..eieio..hahahahhahahahahhahha

Friday, January 14, 2011

kalau aku tahu

setiap manusia mesti buat benda ni...bohong kalau die kate die x penah..malah aku sendiri pon buat..tiap-tiap hari lak tu..idung memainkan peranan penting utuk kite agar mudah bernafas n senang sbb x paya nk pakai mulut..lau x mulut sume bau cam haram...bebalik ke idung..bile kite bernafas mesti ade habuk2 halus y follow up skali an..then bulu idung tapis..bile da tapis bebanyak..jadi taik idung n nape bukan gumpalan habuk..hehehehehehhe..sambung semula topik aku..aku korek la idung kat bilik member aku ni..korek punye korek dapat la satu..tapi besar la an..pastu aku jentik la keatas supaya x dapat di kesan..lepas je jentik aku pandg kawan aku y tengah kusyuk berborak ngn aku tu...(selekeh seh perangai aku korek depan orang)..aku pandg la die..tetibe ade plak benda kecik cam taik cicak melekat kat rambut die..aku pelik la an..aku dekat ngn die sikit n tgk ape benda tu..rupe2 nye taik idung aku..aku tergelak kecil supaya x kantoi..hahahahhahhahhahaha..then aku lari ke katil die n teros gelak besar...aku dok pikir mungkin taik idung aku tu dah melekat ke siling..upenye terbang cari mangsa...sampai pg ni die x tahu lg..


p/s : maaf ye kamu..aku x sengaja..kalau aku tahu benda tu jatuh ke rambut kamu,aku x buat cam tu       de...hahahahahahha

4 comments:

  1. pengotor dok.....sape yg malang2 yip...bgtau la..hihi

    ReplyDelete
  2. rehan : die kawan bek aku..hahahahahhaha..
    ned : biasa la tu lau dh dok sebilik ngn laki...hahahahahahhahahaha
    tasya : aku sampai teringat n tergelak dok...sian die..

    ReplyDelete