ape je yang aku rase..

all McDonald have a farm..eieio..hahahahhahahahahhahha

Saturday, January 29, 2011

kehidupan aku seharian...

assalamualaikum...
semalam ari y menarik bg aku sebab aku seronok sgt...tapi hari ni sgt sedih n bosan...manusia menilai seseorg dari bnyk segi n persepsi...ade y menilai dari luaran..ade y menilai dari kehidupan..ade y menilai dari pakaian..ade y menilai dari perangai..bnyk lagi la...tapi bg aku..mmg ssh nk bgth sbb mule2 aku nilai perangai..sbb x kesah la muke buruk ke..pakaian x lawa ke..tapi kalau baik sume suke..so y len2 tu belakang kire...aku hepi dapat berkawan ngn pelbagai jenis manusia..tapi kadang2 ade y terlebih2..aku ni jenis ngada2 sikit...aku tau tu...some time aku meluat ngn perangai aku...tapi dah tu perangai aku...nk wat cam ne..mmg susah nk ubah..tapi akn aku cube perbaiki..thnks kepada mereka y memahami aku...aku syang kat korg la weh...hehehehehehehhehhe...

kawan ade bnyk jenis..ade y suke bergaya..jage penmpilan...bnyk cakap..pemalu..show off..tapi bkn ssh nk kwn ngn sume..kite just jage diri kite n try to except dorgg sebagai mana dorg terime kite..mmg susuh nk luah kan dari segi perasaan takot mereka salah anggap kat kite..tapi kadang2 gurau mereka kasar...so terime je...n then esok lusa ok la..x yah nk amek hati sgt la sbb mereke guraukan..aku skg tgh memahami cara gurauan y kasar sbb lau tarik muke pon,,diorg tetap kawan2...sbb tu aku kate kehidupan ni susah..tapi kepada kawan2 y berkawan ngn aku...korg jgn risau..aku sayang korg n terime ape sahaja anggapan korg kat aku sbb korg tetap kawan aku y aku sayng..


love u all..thanks for except me as ur friends...till we meet again..

1 comment: