ape je yang aku rase..

all McDonald have a farm..eieio..hahahahhahahahahhahha

Saturday, January 15, 2011

no point at all

semalam aku bole di kate kan banyk berbelanje gak la...dah r tgh sengkek...mujur ade sahabat aku yang nek 125Z banyk membantu sebab die bg nasihat utk berjimat...aku bkn membazir sgt pon...aku beli banyk barang keperluan..die nasihat kan beli ape yang patut...so aku ikot nasihat sahabat...die pon antare kawan yang aku sayang sbb die jenis caring,pandai jage hati n baik...(im not gay ok)..kalau ade pape maslah o ape2 plan..aku suke rancang ngn die sbb die bg idea yang bernas..die ni pon klaka gak gak...best r lepak ngn die..aku ngn die same je..kami x beza melainkan dari segi umor...die lebih tua dari aku..tapi masih hormat antara satu same lain..cite kat sini bkn sal die...kali ni cite sal ape yang aku dapat dari nasihat seorang sahabat..


semalam kami pergi giant..kami beli barang keperluan...kami terpaksa berjimat cermat...itu je yang aku nk cerite...bahahahahahahahhahahahahahhahahahhahahhahahhaha...pengajaran yang aku dapat..lau korg nk tau korg kawan ngn die..


p/s : thankz bro...best dapat lepak2 ngn ko...nk donut 1 nanti...hehehehehhehehehehe

2 comments: