ape je yang aku rase..

all McDonald have a farm..eieio..hahahahhahahahahhahha

Wednesday, June 22, 2011

we never lost anything..

salam..
buat pembace dan siape yang rase die kehilangan..
ko x penah rase kehilangan bile ko betol2 rase kehilangan..sebenarnye ape yang aku cube sampai kan ni adalah sesuatu yang sgt peribadi bagi keluarga aku..die kate die kehilanagn..padahal die yang mintak sendiri kehilangn tu sedangkan kami sekeluarga xnk kehilangn die n nk die jadi salah satu dari keluarga..tapi perangai die cukup menduka cita kan sebab dalam msg ayt cam haram..kat facebook ayt bek je..nk tunjuk kat public yang die sgt bek n sempurna seolah2 die x bersalah..jgn tuduh sesuatu tanpa bukti yang kukuh n sebarang perbincangan..sekali isteri mintak cerai..die x kan bau SYURGA sampai bile2..caye la..ape la blaja tinggi2..tapi ilmu agama cetekk..hanya pikir kan keseronokkan je..ko kate ko blaja jauh..aku x jauh ke..besyukur la ngn ape yang ko ade..jgn terlalu ikot kawan..aku knl ko dari sekolah..ko mmg skg makin mennyakit kan mate aku la..ape la babi sgt ko ni..aku ase cam nk je ke umah ko tunjuk ape y ko wat an..baru parent ko tau yang ko ni cakap cam FUCK..mmg sume org cam tu depan keluarga baik..tapi jujur la sikit..jgn ;la sampai tembelang ko pecah..nanti bkn ko je yang malu..seisi keluargga ko malu..xnk la mcm tu..aku knl die lebih dari ko..aku mmbesar skali ngn die..aku speechless la cam ni..xtahu nk kate ko ni jenis ape..jgn sampai aku benci ko sbb skali aku benci ko..sampai bebile aku acuh x acuh je ngn ko..plisssss la..jgn kate aku ade master..tapi agama cetek...ko g bwk mater ko tu masuk syurga tgk..bole lepas ke x...ko pk la blek...

No comments:

Post a Comment