ape je yang aku rase..

all McDonald have a farm..eieio..hahahahhahahahahhahha

Thursday, April 21, 2011

speechless

kawan bole dikata kan seseorg yang mampu buat kite bahagia dikala tiada ibubapa..kalau ramai kawan,rase cam best sgt sbb kite kenal ramai org..kadang2 tu bile ramai kawan,kite rase cam dorg tu dah bole faham kite n jadi kawan yang kite faham.tapi susah aku nk ungkapkan ape yang aku cube samapai kan..hurmmmmm...senang cite cam ni..setiap dari kite aku kawan baik..mustahil xde..sesangt2 bohong kalau kate xde..tapi cube korg bayang kan..bile ramai kawan ni sebenarnye best ke x...??..ade baik dan buruknye sebenarnye sebab bile kite dah rapat ngn seseorg tu,so seolah-olah kite amek berat sal die n x nak sape2 sakit kan hati die..cube bayang kan lagi korg dengar kawan yang rapat ngn korg ni,benci n marah kat kawan yang korg rapat lagi 1 ni..ape korg leh wat..hanya mampu mendengar je kan..lau cakap lebih2 t,kawan y satu g ni kate 'ko mmg suke bela die'..hurmm..ape korg rase lau cam tu..bile korg bg nasihat tok kate xyah la igat sume tu,die akan cakap cam tu lagi..mesti korg cam sedih kan..aku benci situasi cam ni..bole x lau kite x suke org tu,kite pendam je,jgn nk cite kat kawan2 y rapat ngn org y kite rapat...aku pelik ngn manusia..aku sanagt berharap kawan2 aku memahami aku..atau kawan2 yang len..tapi bile aku cakap je..aku kene sbb aku x mampu nk lawan..aku sedar aku lemah..bile aku cakap lebih sikit je..korg hina aku..ye aku tau korg kuat..tapi kalau kene mental sikit korg nk bertumbuk..kuat ke tu..kuat kan mental sebelum kuat kan tenaga..nk cakap lebih2 pon x gune sebab sume cam bagus je..pk sendiri la sampai bile nak jadi cam ni..masing2 dah besar..

2 comments: