ape je yang aku rase..

all McDonald have a farm..eieio..hahahahhahahahahhahha

Thursday, March 17, 2011

terima kasih tapi....

lame x update....kali ni aku nk cerite kan ttg tandas...sume tempat ade tandas kecuali hutan...tandas tempat kite memerut,mandi n banyk lagi(sambil tangan kat bahu)..toilet adalah destinasi y sesuai utk melawa,make up,cermin kan diri...slalu nye toilet ni org gune time date,kat restoren,umah event lepak2 pon ade tempat tandas n org gune...

tapi tandas kat tempat aku blaja ni lawa,bersih wangi spoil xde kunci bile nk mandi...standart r laki lau xde kunci pon mandi...busuk pon die gune n busuk kan lagi...aku nk ucapkan terima kasih kat makcik y bersihkan toilet kat unikl ni sbb die bnyk berjasa membersih kan tandas..TERIMA KASIH MAKCIK CLEANER TAPI jangan la bersih kan toilet sampai lantai licin...tapi saya hampir jatuh...huh..nasib x jatuh...lau x wad la tempat aku...

p/s : lau masuk toilet kene pakai kasut tahan licin o kasut y mengelak kan licin..lau x korg jatuh(padan muke bangun sendiri k)..wa cau dulu la cincau ye...

3 comments: